Skip to main content
Beantwoord

Nederlandstalige ondertitelingen op Travel XP?

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 146 reacties
Momenteel zijn er geen ondertitelingen mogelijk (noch via teletekst, noch via de OK-knop) op de zender Travel XP (kanaal 103). Is het mogelijk om Nederlandstalige ondertitelingen te activeren op de zender?

Mvg

Beste antwoord door Anonymous

Er zijn inderdaad nog geen ondertitelingen beschikbaar voor TravelXP op dit moment.
Er wordt verwacht dat deze tegen 1 maart er zullen zijn voor het grootste deel van de programmas.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 reacties

• 0 reacties
  • 5 februari 2019
Dag Tien. Ik vraag het even verder na. Groeten, Wenzel

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2019
Er zijn inderdaad nog geen ondertitelingen beschikbaar voor TravelXP op dit moment.
Er wordt verwacht dat deze tegen 1 maart er zullen zijn voor het grootste deel van de programmas.

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 5 februari 2019
Dat is goed nieuws. Bedankt voor de feedback WenzelR!

Mvg

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 8 maart 2019
WenzelR schreef:

Momenteel zijn er nog altijd geen programma's met ondertitelingen beschikbaar op Travel XP, noch via teletekst, noch via de OK-knop.

Wat is de status hiervan?

Mvg

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 8 maart 2019
hi tien,

ik por even een collega hiervoor om te zien wat de status hiervan is

Mvg
jonathan

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 26 maart 2019
jonathandr schreef:
hi tien,

ik por even een collega hiervoor om te zien wat de status hiervan is

Mvg
jonathan

Heb je al iets gehoord?

Mvg

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 26 maart 2019
Jammer genoeg heb ik hier nog geen antwoord op, maar ik volg het verder op en hoop je later vandaag toch een antwoord te kunnen geven. Groeten, Hadewych

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 12 november 2020

De ondertitelingen zijn sinds enkele maanden al verdwenen wegens vastlopen. Is het mogelijk om goedwerkende ondertitelingen te activeren op Travel XP? :-)

Mvg

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 12 november 2020

@Tien

Als je op OK duwt heb je dan de mogelijkheid om naar ‘ondertittels’ te gaan en dan op ‘aan’ of ‘auto’ te duwen?

Geert

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 12 november 2020

@GeertC  Nee die optie is al enkele maanden terug uitgeschakeld op de zender. Proximus heeft wel wat geprobeerd op dat kanaal, maar telkens zonder succes. Ook was er een tijd dat er geprobeerd werd om standaard vanzelf de ondertitelingen te laten verschijnen, maar die kwam niet verder dan één zin die er een hele week bleef op staan. Graag een permanente oplossing met goedwerkende ondertitelingen. 

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • 146 reacties
  • 23 december 2020

Nog steeds geen oplossing hiervoor?