Heb reeds vanaf het begin problemen met internet. Heb altijd Telenet gehad,maar heb mij laten ompraten door de lagere prijs. Heb altijd 300mb/sec gehad. Maar Proximus beloofde op zijn minst 50mb/sec. 6 keer trager,maar nog goed. Nu blijk ik maar 30mb/sec te hebben en via WiFi zelfs maar 1/3 van dat. Nu heb ik een probleem met mijn decoder en geen tv, wat krijg je te horen. Haal maar morgen een andere decoder. Dan word mij gezegd dat ik ze bij mij in de gemeente kan gaan halen. Nu blijkt het dat ik ze in een andere gemeente moet gaan halen. Als ik hiervoor terug bel voor de vraag ze gewoon bij mij te gaan halen. Krijg ik gewoon het antwoord dat deze Mark een fout heeft gemaakt, dit niet meer kan rechtzetten en dat ik nu maar door zijn fout naar een andere gemeente moet rijden voor een nieuwe decoder. Dan stel ik mij de vraag, ok Proximus is goedkoper in prijs. Maar als je kijkt wat kwaliteit en service je krijgt. Sorry, maar dan is het toch een dure prijs.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.