E-mail adres is : chantal.peersman@skynetmail.be
Ik bezit een gratis mailbox via skynet webmail van belgacom.
Ik probeer nu al geruime tijd (de hele dag eigenlijk) om mijn skynet webmail te deblokkeren.
Heb alle hulplijnen van belgacom reeds gebeld, maar steeds krijg ik pas assistentie als ik een belgacom klant ben en eerst mijn lijnnummer intik. Ik ben helemaal geen belgacom klant meer, maar maak nog stees gebruik van de belgacom gratis mailbox skynet webmail.
Ik blokkeerde in het weekend per ongeluk, bij het verwijderen van enkele aliassen, mijn inlog voor deze webmail en kan nu niet meer inloggen.
Kan iemand mij hierbij helpen en mij zeggen wat of wie ik hiervoor moet contacteren ?
Bedankt
een hopeloze skynet webmail gebruiker
geen belgacom klant, dus geen helpdesk om gratis mailbox skynet webmail instellingen terug te vinden
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.