Klachtenbehandeling Proximus
Ik ben al weken aan het telefoneren met Proximus met het steeds terugkomend probleem dat mijn opnames niet behoorlijk functioneren. Blijkbaar zitten ze met een bug die ze zelf niet krijgen opgelost. Hier volgt geen compensatie en dien ik toch de volle pot te betalen. Graag wil ik weg bij Proximus aangezien ze niet kunnen aanbieden wat in het contract staat. Dit kan ik doen maar aangezien ik een contract van 2 jaar heb met een gratis tv dien ik de tv te betalen aan Proximus. Ik word gestraft omdat Proximus zelf niet kan geven wat ze beloven. Dat je klanten op deze manier gebonden houd aan een slechte service bewijst dat Proximus niet inzit met de problemen. Ze geven toe dat er een probleem is maar toch wordt je verplicht te betalen. Dit is schandalig en aangezien Proximus ons zo behandeld zal ik dit verhaal ook waar ik kan kenbaar maken. Geen enkele klant verdient zulke oplichtpraktijken!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.