Skip to main content
Vraag

Technische storing MyProximus (al 3 maanden)

  • 27 januari 2017
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

Beste,

Op 4 november 2016 hebben we internet aangevraagd in ons appartement, een week later is dit iemand komen installeren en werkt alles, behalve de myproximus account. Al sinds het begin krijgen we steeds de melding dat er technisch probleem is en dat het binnenkort zal worden opgelost of dergelijke. Extra tips in de site helpen ook niet direct. Bovendien krijgen we ook geen factuur en beschikken we dus over gratis internet in feite. Niet dat we dat zo erg vinden, maar dit zou toch moten opgelost raken en het is denk ik alleen maar in jullie voordeel. Ik heb jullie ook al verschillende keren proberen bellen, maar daar komt niets uit voort. Hopelijk kan dit snel worden opgelost?

Met vriendelijke groeten,
Jan

7 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 31 januari 2017
Beste Jan,

Kun je mij klantgegevens bezorgen voor nazicht?

Dit mag ookj via een privébericht.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Heidi

Beste,

Sinds aanvang van mijn contract een jaar geleden heb ik ook steeds een error in MyProximus:
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen"

Kan dit verholpen worden aub?

Met vriendelijke groeten,
Gerald

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 290 reacties
  • 3 februari 2017
Hallo Gerald!

Heb u al een andere browser geprobeerd?

Dit verhelpt meestal het probleem.

Mvg,

Wouter

Dag Wouter,

Helaas niet, zelfde probleem op Firefox, Safari en Chrome.

Gr, Gerald

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 6 februari 2017
Dag Gerald

Kan je via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Plus ook de login die je gebruikt voor My Proximus.

Dan kijken we het graag voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Dag Koen,

Ok dankje, info verstuurd.

Fijne dag,
Gerald

Beste Koen,

Nog geen antwoord gehad, kan iemand me verderhelpen aub?

Alvast bedankt,
Gerald