Skip to main content
Vraag

geen service in nederland

  • 25 januari 2020
  • 7 reacties
  • 460 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Mobilus M 

alles aangevinkt , roaming aan ! Proxumus zegt alles in orde bij hun en toch in Nederland GEEN SERVICE 

hoe kan zoiets ??

 

This topic has been closed for comments

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 438 reacties
  • 25 januari 2020

Was ook nog verloren gereden en kon nergens bellen ! Leuk toestand dit 

je hebt abbonement en zijt niet bereikbaar en kan ook niemand bereiken ! Kan de persoon je zit verwachten niets laten weten !

leuk was dit niet !


Martin
  • 33517 reacties
  • 25 januari 2020

kan zijn dat proximus dit nog moet deblokkeren voor je simkaart maar dat zal pas morgen zijn als er iemand van proximus zelf langskomt hier.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 438 reacties
  • 25 januari 2020

Had op my Proximus chat eergisteren gevraagd en ze zagen geen problemen , alles stond in orde bij hun Martin


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 438 reacties
  • 25 januari 2020

Dan zal het niet geblokkeerd staan ?

deze gsm nr van mij heb ik al in gebruik sinds 1999 of zoiets en als ik eens over de grens kwam schakelde altijd alles automatisch over , dit van nu had ik nog nooit meegemaakt ! 
iPhone uitgezet en aangezet ! Alles 1 per 1 uit en terug aangezet ! Automatisch netwerk zoeken afgezet en proberen eigenhandig zoeken … niets lukte ik bleef GEEN SERVICE hebben 


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 438 reacties
  • 25 januari 2020

Tot slot al de instelling terug fabrieksinstellingen gezet ook niets 

En proximus lijkt het ook niet te weten maar ben tot heden meer aan leden op forum gehad dan aan Proximus daarmee dacht ga hier eens vragen 


Forum|alt.badge.img+3

Andere mogelijke oplossingen: SIM kaart er uit halen en opnieuw insteken, update uitvoeren van Provider instellingen: https://support.apple.com/nl-be/HT201415 Lukt het dan nog niet dan moet Proximus er naar kijken.  


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 27 januari 2020

@maria_074 

We hebben het profiel opnieuw nagkeken op je smartphone, we vinden geen blokkering voor buitenlands gebruik terug.

Wat altijd helpt is de roaming aan en afzetten en je smartphone herstarten.

of via de instellingen op je smartphone de verbinding wijzigen van automatisch naar handmatig, eens verbinding maken met een andere (Nederlandse) provider en je toestel telkens opnieuw opstarten.

 

Geert