Hallo,
Ik heb een pack : vaste telefonie - internet - Proximus TV - één mobiel nummer. En daar zit al jaren een Data Sim ( Mobile Internet - laptop/tablet ) gratis bij inbegrepen ( 500 Mb ).
In september 2018 maak ik op een bepaald moment intensief gebruik van deze SIM en vraag ik om éénmalig een pakket van 500MB aan te rekenen voor 5€. Wat blijkt nu, ze hebben dat geactiveerd voor altijd! Als ik naar de 080022800 bel, zeggen ze me, dat ze dat niet ongedaan kunnen maken.
En mijn pack heeft de naam Tutimus gekregen. Ik betaal vanaf dan 5€ meer per maand.
In april 2019 laat ik desbetreffende micro SIM-kaartje omwisselen voor een nano SIM-kaartje in een Proximus center. Dat lukt niet onmiddellijk. Als ik in mei mijn factuur krijg, blijkt dat ik vanaf nu 10 € betaal voor de Data SIM, die vroeger gratis in mijn pack zat.
Ik blijk nu 2 mobile nummers in mijn pack te hebben en de oorspronkelijke Data SIM noemt nu
"Mobile Internet XS" .
Ben reeds 34 jaar klant en vind de handelswijze van Proximus totaal misplaatst.
Kan dit ongedaan gemaakt worden?
met vriendelijke groeten,
Luc
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.