Na verandering naar epic combo zou ik na 48u moeten kunnen naar tv kijken via de proximus TV app. Na installatie van deze app op mijn GSM (iphone 8 en iphone Xs) werkt op beide van deze gsms de applicatie niet.
bij de ene springt de applicatie gewoon weg, op de andere een zwart scherm. Vervolgens heb ik de gsm opnieuw opgestart en opnieuw geprobeerd maar helaas dit maakt geen verschil uit. Ook de applicatie opnieuw installeren is geen oplossing. Vervolgens in de browser geprobeerd. Daar werkt het ook niet.
Uiteindelijk naar proximus gebeld om een oplossing te krijgen. Ze zouden me terugbellen deze ochtend met een oplossing. Helaas geen respons gehad deze ochtend, nochtans was de belofte gemaakt om me terug te bellen. Ik vraag me af is er iets mis met de applicatie en is dit de reden dat ze me niet terugbellen?
iemand die me kan helpen om een oplossing te vinden? of waar ik men zoektocht verder kan zetten?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.