Beantwoord
Sim kaart niet geregistreerd
Sinds deze morgend krijg ik een melding dat mijn simkaart niet geregistreerd is, die heb ik al heel lang. Heb de klantenservice gebeld en zij zag geen probleem waarom. Had een factuur niet op tijd betaald maar dat is ondertussen al in orde. Nu moet ik terug naar winkel om het te laten heractiveren? En hoe zit het dan met mijn abonnement, is die dan terug actief en hoe lang duurt het eer ik mijn gsm terug kan gebruiken?
Met vriendelijke groeten,
Farah
Met vriendelijke groeten,
Farah
Beste antwoord door Farah
Hey Wilfried,
Het is ondertussen opgelost, Proximus had mijn kaart 'per ongeluk' gedesactiveerd, maar ze hebben het opgelost. Bedankt!
Bekijk origineelHet is ondertussen opgelost, Proximus had mijn kaart 'per ongeluk' gedesactiveerd, maar ze hebben het opgelost. Bedankt!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.