Eerst even beklemtonen dat dit absoluut geen klacht is, maar eerder een vraag naar informatie:
(door privacy redenen adres verwijderd)
Kan hier niets aan worden gedaan? Zijn er in de toekomst nog aanpassingen gepland? Misschien een Proximus medewerker die dit kan nachecken?
met vriendelijke groeten,
M.R.
Beantwoord
Nog steeds ADSL...
Beste antwoord door jonathandr
Hi
Ik heb ondertussen verdere info gekregen hierover
men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl
we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren
mvg
Bekijk origineelIk heb ondertussen verdere info gekregen hierover
men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl
we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren
mvg
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.