Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds ADSL...

  • 3 september 2018
  • 4 reacties
  • 203 Bekeken

Eerst even beklemtonen dat dit absoluut geen klacht is, maar eerder een vraag naar informatie:
(door privacy redenen adres verwijderd)
Kan hier niets aan worden gedaan? Zijn er in de toekomst nog aanpassingen gepland? Misschien een Proximus medewerker die dit kan nachecken?

met vriendelijke groeten,
M.R.

Beste antwoord door jonathandr

Hi

Ik heb ondertussen verdere info gekregen hierover
men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl
we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren

mvg
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 september 2018
hi

Kan je ons via prive je klantengegevens doorgeven als ook je adres ?
dan kijk ik wat hier nog op de planning staat

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • Antwoord
  • 13 september 2018
Hi

Ik heb ondertussen verdere info gekregen hierover
men kan je jammer genoeg momenteel niet overzetten op vdsl
we houden dit echter wel in de gaten en bekijken ook alternatieve mogelijkheden om je verbinding te verbeteren

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 september 2018
Bedankt voor de verdere informatie. Een alternatief hier zou zeker welkom zijn, daar de trage verbinding een negatieve invloed heeft op mijn professionele activiteiten thuis.

Martin
  • 33324 reacties
  • 13 september 2018
Is er dan ook geen mogelijkheid dat Proximus een 4G gateway plaatst die samen werkt met je ADSL modem tot er beterschap komt...