Skip to main content
Beantwoord

U hebt geen toegang tot deze toepassing

  • 29 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Deze ochtend kreeg ik een SMS-je dat de aanrekenining / factuur klaarstaat voor betaling.

Omdat het bedrag deze maand 25% hoger is dan wat ik normaal aangerekend krijg wou ik zelf eens - via www.mijnproximus.be/mijnaanrekeningen en zoals ook in de SMS staat - kijken naar het waarom.

Na inloggen krijg ik echter volgende leuke melding:

U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.

Enig idee waarom?
En wat kan ik er aan doen om toegang te krijgen?

Beste antwoord door KoenN

Dag Stefaan,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de login die je gebruikt om in te loggen via My Proximus?

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33243 reacties
  • 29 augustus 2017
je kan gaan kijken via http://proximus.be/myproximus

>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_check_online/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-facturen-aanrekeningen-en-betalingen-online-raadplegen.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 augustus 2017
Helaas.

zelfde foutmelding blijft.
'k zal later maar eens bellen en in de wachtrij aanschuiven.

Martin
  • 33243 reacties
  • 29 augustus 2017
of je kunt ook via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team versturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2017
Dag Stefaan,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de login die je gebruikt om in te loggen via My Proximus?

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen