Deze ochtend kreeg ik een SMS-je dat de aanrekenining / factuur klaarstaat voor betaling.
Omdat het bedrag deze maand 25% hoger is dan wat ik normaal aangerekend krijg wou ik zelf eens - via www.mijnproximus.be/mijnaanrekeningen en zoals ook in de SMS staat - kijken naar het waarom.
Na inloggen krijg ik echter volgende leuke melding:
U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing.
Enig idee waarom?
En wat kan ik er aan doen om toegang te krijgen?
Beantwoord
U hebt geen toegang tot deze toepassing
Beste antwoord door KoenN
Dag Stefaan,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt om in te loggen via My Proximus?
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Bekijk origineelKan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt om in te loggen via My Proximus?
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.