Mijn broer heeft een Pay & Go kaart met Automatic Reload 15. Dus elke maand komt er automatisch € 15 op zijn prepaidkaart. Maar hij belt zelf echt heel weinig, en gebruikt enkel internet en sms, waardoor zijn belkrediet echt de hoogte in schiet. We wilden graag online overschakelen naar Mobilus FullControl S maar wanneer we het mandje willen valideren krijgen we deze melding: " Een corporate klant kan geen gebruik maken van het mandje!", en je kan niets meer veranderen.
Al lang gezocht op de website van Proximus en op Google maar geen antwoord gevonden.
Mijn broer is gewoon particuliere klant.
Iemand die weet hoe dit op te lossen is?
Beantwoord
Een corporate klant kan geen gebruik maken van het mandje!
Beste antwoord door Joel M
Beste PeterVdW1989,
U kan dan best contact opnemen met het gratis 0800 22800.
Zij kunnen voor u nakijken wat het meest voordelige is en het dan ook onmiddellijk activeren.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Bekijk origineelU kan dan best contact opnemen met het gratis 0800 22800.
Zij kunnen voor u nakijken wat het meest voordelige is en het dan ook onmiddellijk activeren.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.