Skip to main content
Beantwoord

V6 Decoder niet ontvangen

  • 12 februari 2018
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Beste Proximus, ik ben geselecteerd voor de nieuwe decoder te testen maar heb hem nog niet ontvangen? Ook al stond er in de mail dat hij ten laatste vrijdag zou geleverd worden?

Beste antwoord door ThomasP

Zoals besproken via privébericht de decoder opnieuw verzonden naar het juiste adres.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 12 februari 2018
Dag Jeroen, kan je even je telnr of klantid doorsturen via privébericht? Dan kijk ik dit voor je na.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2018
Zoals besproken via privébericht de decoder opnieuw verzonden naar het juiste adres.

Reageer