Skip to main content
Vraag

foutmelding P141 op b-box 3V+

  • January 14, 2023
  • 4 reacties
  • 1326 Bekeken

Na een heropstart van mijn decoder (na een afsluiting van 3 maanden) krijg ik foutmelding P141 wanneer ik eender welk programma van gisteren (nieuws, Thuis, Familie,…) wil herbekijken.

ik vind geen oplossing hiervoor in het forum; kan er iemand hierover meer info/hulp geven?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • January 14, 2023

Ondertussen zelf een oplossing gevonden: ‘ clear data’ en ‘app herstarten’ uitgevoerd en nu werkt het weer.

Zou handig zijn mocht er een lijst van oplossingen gevoegd worden in een of andere (e-)handleiding bij de verschillende foutmeldingen.

groet.


Martin
  • January 14, 2023

@Goeduvelke Inderdaad, maar op V7 Stand van zaken | Proximus Forum vindt je al een lijst van foutmeldingen voor de v7 decoder.

bv. 

 dus eventueel zou iemand van Proximus zelf daar bijkomende oplossingen kunnen aan toevoegen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 16, 2023

@Goeduvelke Heb je nog problemen? 


  • Auteur
  • Rising star
  • January 16, 2023

Beste daisy, thnx voor je vraag. Blijkbaar heb ik dat vertragingsyndroom nog steeds. Het geluid lijkt wat voor op het beeld te lopen en bijsturen via mijn tv (Samsung met vertragingsmogelijkheid). Ook zelfs na clear data en herstart en helemaal app opnieuw starten.