Mijn Mobiele data werkt niet meer (automatisch). Een Proximus medewerker vertelt me:
* iPone wordt niet ondersteund door Proximus
* Voortaan moet ik telkens kiezen tussen LIEFST OFWEL WiFi; indien er geen Wifi aanwezig is, zet ik mijn mobiele data aan. NIET BEIDEN gelijk.
Tot op heden heeft dit steeds gewerkt. De medewerker vertelt me dat Proximus aanpassingen gedaan heeft om te vermijden dat mensen bij hen thuis steeds op Mobiele data zitten ipv op Wifi en daardoor een torenhoge factuur zouden krijgen.
Bij de andere aanbieders zou dit hetzelfde zijn
Kan dit waar zijn?
roger.baerts@gmail.com
Beantwoord
Automatische overschakeling WiFi - Mobiele data
Beste antwoord door ElsJ
LeRo hier kan u info vinden. Groeten ELs
https://www.iculture.nl/gids/wi-fi-assistentie/
Bekijk origineelhttps://www.iculture.nl/gids/wi-fi-assistentie/
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.