Skip to main content
Beantwoord

Teletekst

  • 7 december 2018
  • 5 reacties
  • 540 Bekeken

Zijn er nog mensen die al enige tijd problemen hebben om tekst onder hun programma's te hebben via teletekst?

Wij kunnen dit al paar weken niet meer opvragen. Wat kunnen we hieraan doen?

Beste antwoord door ThierryW

Hey Glen, er is momenteel een onderzoek bezig maar je kan de ondertitels activeren door op OK te drukken. Dan daar in het menu bij ondertitels deze op NL zetten, daarna zal je terug de ondertitels te zien krijgen. Groeten Thierry
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2018
Hey Glen, er is momenteel een onderzoek bezig maar je kan de ondertitels activeren door op OK te drukken. Dan daar in het menu bij ondertitels deze op NL zetten, daarna zal je terug de ondertitels te zien krijgen. Groeten Thierry

Martin
  • 33518 reacties
  • 7 december 2018
Ter info
iemand schreef:
- klikken op pvr
- Opnames : OK
- Sommige opnamen verdwijnen ..... : OK
- Dan met de pijltjes naar de opname die je wenst te bekijken, dan : OK
- er komen verschillende mogelijkheden waaronder : Kijken. Klik op OK
- de opname wordt afgespeeld, de vijf minuten te vroeg kun je gerust doorspoelen
- klik dan tijdens dat afspelen op OK
- je krijgt een aantal mogelijkheden waaronder "Ondertitels"
- Kies voor NL - de keuze bevestigen en dan BACK om de opname verder af te spelen.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 7 december 2018
Dat is wat Thierry ook bedoelde :)

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html

Martin
  • 33518 reacties
  • 7 december 2018
Maar geen van al deze methodes werken niet bij mij, bij sommigen dan wel met de zelfde software, allemaal moeilijk te begrijpen 🤔

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 7 december 2018
Het is inderdaad wel een gekend probleem bij sommige mensen. Ik heb een mail gestuurd naar de specialisten met de vraag wanneer een oplossing is voorzien.

Reageer