Skip to main content
Vraag

Duplicaat factuur

  • 22 november 2018
  • 2 reacties
  • 281 Bekeken

Aanvragen van duplicaat facturen enkel mogelijk via MyProximus: zeer klantvriendelijk vind ik dat...
En wat te doen als het ook niet lukt via MyProximus???? Blijkbaar ben ik geen beheerder van mijn eigen factuur... Een raadsel wie dat dan wel is...
Soit, wat een kluwen om een factuur te raasplegen. Al een uur bezig voor niks
En via de chat kom je in een wachtrij te staan ...
Goe bezig Proximus

2 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • 22 november 2018
Ter info: mss lukt het wel via > res.bill.detail@proximus.com

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 23 november 2018
Dag Pieter,
Indien je nog even via deze link de factuurnummer (of klantennummer ) doorgeeft kunnen we misschien van hieruit een kopie versturen via mail.
Mvg, Wilfried