Klacht indienen
Beste, om een iets te melden of een klacht in te dienen wordt je steeds doorverwezen naar verschillende links. Zou het niet simpel zijn om gewoon via een mail de klacht in te dienen. Het gaat mij om over hoe je behandeld wordt via de telefoon. De operatoren zijn niet vriendelijk aan de telefoon. In de maand augustus was plots alles van proximus weg . Ik heb nooit via mail of per post of via telefoon een verwittiging gekregen. Ik had de App van proximus niet, nu wel Wat bleek, dat ik 2 maand geen factuur betaald had. Als ik die laatste 2 maand geen factuur kreeg via de post is dit mijn fout niet. Ik kreeg ook geen aangetekend schrijven . Na enkele telefoontjes kreeg ik mijn factuur. 10 € herinneringskosten (nooit herinnering ontvangen) en 30 € heractiveringkost . Ik belde terug en ik zie dat ik dit niet ging betalen omdat ik nooit een herinnering gekregen had, laat staan de eerste factuur. Volgens de onvriendelijke operator ging hij dit éénmalig laten vallen . De toon van die persoon deed mij enorm nadenken over proximus. Ik klaag zelfs niet over de verschillende malen per week dat ik de modem terug moet opstarten omdat ...... het een gewoonte geworden is . Sinds het telefoontje krijg ik mijn facturen terug wel per post. Dus ik ben nu iets alerter en keek mijn factuur eens na. Bij opties zag ik tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ per maand. Raar ik heb dit nooit gevraagd maar betaald dit wel sinds mijn aansluiting in onze nieuwe woning. Ook het Norton Security 5 betaal ik 5 €. Dit hebben we nooit aangevraagd. Als ik hier voor belde kreeg ik een westvlaamse dame aan de telefoon die beweerde dat wij dit aangevraagd hadden . Sorry, ik denk het niet. Ik kan leven met een foutje maar niet met foutjesssssssss en ook niet de manier en de toon hoe ze een klant behandelen . Hopelijk leren jullie hier iets uit !! Zijn er nog mensen met dezelfde ervaring of zijn ze bij proximus altijd zo onvriendelijk ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.