Op 11/9/2018 heb ik mijn online bestelling van Proximus (iPhone en iPad) ontvangen. Alleen is de iPad niet wat ik had besteld; het betreft nl een toestel voor intern gebruik bij Proximus waarvan alleen een Proximus beheerder rechten op heeft. Op mijn vraag om deze om te ruilen voor een correct toestel kan geen antwoord worden gegeven
Ik heb contact gehad met de klantendienst, de klachtendienst, de webshop (op aanraden van de klantendienst) en ben persoonlijk naar een Proximus winkel geweest om om te ruilen (ook op aangeven van de klantendienst) Op geen enkele manier wordt ik hierbij geholpen Iedereen van Proxilus zegt dat dit probleem nog niet is voorgekomen en dat ik dus niet kan worden geholpen. Blijkbaar rest mij alleen nog het toestel te retourneren waarvoor ik dan zelf de verzendkosten moet dragen. Ik vindt het niet kunnen dat mij een verkeerd toestel wordt geleverd en dat er geen manier is om dit om te wisselen of te retourneren zonder extra kosten te maken.
Mijn ervaring met Proximus kan ik als volgt samenvatten: Wij (Proximus) leveren jou een verkeerd toestel -> Brute pech voor jou, salut en de kost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.