Beste,
Deze maand nog steeds geen factuur ontvangen. My Proximus vermeldt dat ik geen openstaande facturen heb. Om in regel te zijn, heb ik al meer dan 10 x naar Proximus proberen te bellen. Niet gelukt ?! Wat doet Proximus nu?
Beantwoord
Niet ontvangen factuur augustus 2018
Beste antwoord door M_016
Als MyProximus zegt dat u geen openstaande facturen hebt, zijner zeer waarschijnlijk geen (tijdelijk facturatievertraging misschien)
&
vandaag 15/08/18 zijn er geen Px-medewerkers actief op dit publieke forum (zij zullen u bericht waarschijnlijk morgen of vrijdag wel oppikken)
Bekijk origineel&
vandaag 15/08/18 zijn er geen Px-medewerkers actief op dit publieke forum (zij zullen u bericht waarschijnlijk morgen of vrijdag wel oppikken)
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.