Skip to main content
Vraag

Inloggen op de Proximus cloudapp lukt niet

  • 15 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Ik heb 100gig opslag op mijn cloud,en via de pc thuis kan ik alles perfect beheren via myproximus,maar sinds kort probeer ik ook mijn gegevens te raaplegen via de cloudapp!
Dat lukt dus helemaal niet,als ik wil inloggen krijg ik de melding "verkeerde login of password"!!!!
Dit is wel heel raar want ik gebruik dezelde login gegevens van myproximus!
Ik heb al een paar keer de app opnieuw geinstalleerd maar niets helpt altijd dezelde melding!
Wat loopt er verkeerd want ik zou de gegevens moeten kunnen raadplegen op mijn werk!

Giovanni Claus

4 reacties

Martin
  • 33514 reacties
  • 15 augustus 2018
Ter info: pas morgen komt er hier iemand langs op het forum van het proximus team.
Zou dit mss een oplossing kunnen zijn
> Klik Hier

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 15 augustus 2018
Hopelijk wel!
Bedankt

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 16 augustus 2018
Probleem opgelost!!
Volledig nieuw password gemaakt voor mijn login en ......'t werkt!
Bedankt Martin voor de suggestie!

Martin
  • 33514 reacties
  • 16 augustus 2018
Super, graag gedaan.

Reageer