Skip to main content
Beantwoord

Multi NL boeket

  • 4 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 612 Bekeken

Ik ben na een telefoontje van een medewerker overgestapt op Familus. Bij het bekijken van mijn eerste factuur stel ik vast dat mij voor " Multi boeket NL" maandelijks 14,95 wordt aangerekend. Ik heb dit niet gevraagd. Het staat trouwens niet aangevinkt - is dus niet actief - bij mijn producten. Ik zie niet in dat ik hiervoor dien te betalen.

Beste antwoord door Wilfried 3579

Ik stuurde gisteren aansluitend aan deze topic ook nog een mailtje naar Proximus. Rond de middag kreeg ik een lieve mevrouw van Proximus aan de lijn die alles direct heeft rechtgezet. Ik kreeg ondertussen de gevraagde kredietnota. Waarvoor dank.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Ik stuurde gisteren aansluitend aan deze topic ook nog een mailtje naar Proximus. Rond de middag kreeg ik een lieve mevrouw van Proximus aan de lijn die alles direct heeft rechtgezet. Ik kreeg ondertussen de gevraagde kredietnota. Waarvoor dank.

Reageer