Skip to main content
Beantwoord

Tv app werkt niet, ik kan niet inloggen


Gisteren werd hier alles in orde gebracht voor proximustv. Maar het lukt me niet om in te loggen op de app. Ik heb deze reeds enkele keren opnieuw geïnstalleerd, mijn smartphone heropgestart, maar ik krijg steeds hetzelfde scherm “oeps, er ging iets mis”
Toen ik gisteren de helpdesk belde kreeg ik als antwoord dat het tot 48 u kan duren vooraleer ik toegang krijg.
Klopt dit ?
Graag een oplossing
Mvg,
Ilse

Beste antwoord door SamuelD

Ik heb een aanpassing gedaan, je toegang tot de tv app zou in orde moieten zijn.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • Antwoord
  • 18 juli 2018
Ik heb een aanpassing gedaan, je toegang tot de tv app zou in orde moieten zijn.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 juli 2018
Super, bedankt ! Werkt prima nu