Hey Beste Proximus Techs,
sinds een kleine week zit ik met een vrij lastig probleem dat steeds frequenter terug komt (dagelijks).
wanneer tv decoder helemaal is opgestart en ik van zender verander, krijgt mijn decoder zogezegd geen signaal meer. wanneer ik deze opnieuw heropstart, spring hij opnieuw op, maar bij het veranderen van zender, bam opnieuw hetzelfde. Ik heb zowel de BBOX als de modem beiden al enkele malen opnieuw een factory reset gegeven, wat tijdelijke work around is voor een zender te bekijken. op de gui van de BBOX geeft hij status connected aan, wat ook het geval is, maar alsnog bij het veranderen van zender, geen signaal. ook wanneer ik de decoder rechtstreeks verbind met een utp naar BBOX, exact hetzelfde.
call center zegt dat ze alles zien draaien, wat ook het geval is, enkel krijg ik niets meer binnen na veranderen zender.ik wou ook even inloggen op de decoder via putty, maar is natuurlijk beveiligd.
na enkele momenten springt hij dan ineens weer met beeld op.
ik hoop dat ik hier wat help vind, nooit problemen gehad met proximus, maar ik begin toch zo wat na te denken na deze vrij lastige zaak.
Alvast bedankt,
mvg
Beantwoord
Geen signaal bij het veranderen van zenders
Beste antwoord door Charlotte.D
Dag Jens, kan je ons via een privé bericht even je ljinnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kijken we het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineelhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.