Skip to main content
Beantwoord

Gratis film of film huren werkt niet!


  • Apprentice
  • 9 reacties
maandelijks een gratis film?
werkt bij mij jammergenoeg niet!
kan gaan tot de keuzefilms maar kan deze dus niet starten!
hetzelfde voor het herbekijken van het journaal/nieuws en huren van films.
proximus hoe kan ik dit oplossen???

Beste antwoord door KoenN

Ik heb de RTL Series pass stopgezet en een rechtzetting opgemaakt voor 6,23 EUR incl. BTW
Deze zal je spoedig ontvangen.
Ik zie dat je ook maar voor 1 decoder op de factuur aangerekend wordt.
Dus ik zal uw bericht verder doorsturen naar mijn collega van de technische dienst.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

31 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 22 mei 2018
hi,

kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan kijken we na wat er gaande is



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 22 mei 2018
pm verzonden .
bedankt voor de snelle reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 22 mei 2018
Ik heb je lijn eens bekeken en ik zie alvast dat je wel je gratis credit krijgt. Kan je een reset doen van je bbox en daarna je decoder resetten en nog eens proberen om het journaal te huren?

reset bbox: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

reset decoder: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 mei 2018
werkt helaas nog steeds niet na het resetten van de bbox en decoder

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 23 mei 2018
Wat gebeurt er dan juist als je iets wil huren? Kan je eventueel een foto posten van de melding die je krijgt?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 mei 2018
ik kan niet huren.
kan niet verder dan de film/aflevering.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 23 mei 2018
Zie je dan wel de optie om te huren, of krijg je die opties helemaal niet? Als je de optie hebt en je drukt op huren, wordt de pincode dan gevraagd of gebeurt er helemaal niets?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 mei 2018
kan niet naar optie huren , tot vb film met prijs eronder, verder gaat niet

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 23 mei 2018
Ik ga het eens doorsturen naar onze ingenieurs zodat ze het kunnen nakijken. Ik hou je op de hoogte

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 23 mei 2018
alvast bedankt

AndyR
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 104 reacties
  • 26 mei 2018
De ingenieurs hebben het nagekeken en kunnen wel een VOD huren. Is het mogelijk om nu nog eens te testen? Voor je het test kan je de decoder uitschakelen en de modem volledig heropstarten, wanneer de modem volledig is heropgestart de decoder pas terug aanschakelen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 28 mei 2018
heb zonet de de stappen nauwkeurig uitgevoerd , helaas zonder resultaat !
kan nog steeds niks huren.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 359 reacties
  • 28 mei 2018
Werken alle andere functies van je decoder normaal, kan je opnames doen en bekijken? Hoe is de decoder verbonden met de bbox? Werkt de afstandsbediening correct, bekabeling OK, enz...

Type decoder?

mvg.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 29 mei 2018
Welke VOD probeer je juist te huren ? Heb je bij andere ook hetzelfde?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 12 juni 2018
helaas nog steeds hetzelfde probleem .
kan effectief alles doen behalve huren ...

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 13 juni 2018
kevk Op je lijn staan twee decoders aangemeld - doet dit zich voor op beide decoders?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 13 juni 2018
Misschien ligt daar het probleem want wij hebben geen 2 decoders ! ?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 13 juni 2018
Ok, mag ik je vragen zekerheidshalve toch even via deze link het lijnnummer door te sturen dat op je aanrekening/factuur vermeld staat bij je TV-product, samen met het MAC-adres van de decoder die je hebt staan? Dit MAC-adres vind je terug op een sticker onderaan de decoder.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 13 juni 2018
Unit MAC : 10:5F:49:95:99:C5
lijnnummer : 059/806712

zojuist men factuur vn vorige maand gekregen,
niks werkte maar word wel aangerekend !
eveneens ook series pass die ik nooit heb aangevraagd !
hopelijk het u daar een verklaring voor

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 13 juni 2018
Ik zal eerst je factuur laten aanpassen door mijn collega van de klantendienst en nadien zoeken we verder een technische oplossing.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2018
Ik heb de RTL Series pass stopgezet en een rechtzetting opgemaakt voor 6,23 EUR incl. BTW
Deze zal je spoedig ontvangen.
Ik zie dat je ook maar voor 1 decoder op de factuur aangerekend wordt.
Dus ik zal uw bericht verder doorsturen naar mijn collega van de technische dienst.

Hier net hetzelfde probleem. Vroeger konden we wel films huren, nu niet meer.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 4 augustus 2018
Welke melding krijg je als je iets wil huren? Welke film probeer je juist te huren? Gaat het om de maandelijkse cadeaufilm of niet?

Hallo.

Ik krijg geen melding. Ik kan de aangeboden films alfabetisch/per categorie/.... bekijken, maar als ik op ok duw om de film te huren of de trailer te bekijken, gebeurt er niets....
Zowel bij de maandelijkse cadeaufilm als bij de 'gewone films'.
Resetten hebben we al geprobeerd, dat helpt jammer genoeg niet.

Groetjes
Katrijn

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 4 augustus 2018
Ik laat het nakijken, ik hou je op de hoogte