Skip to main content
Beantwoord

1919


Beste,

Zoals bij vele werkt de optie 1919 niet bij me. Als ik naar MyProximus ga zie ik nergens de optie om die te activeren. Andere, zogezegd gratis opties, kan ik zelfs niet aanvinken. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd maar niks helpt. Hoe kan ik die optie 1919 activeren ?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Yves, dan stel ik voor dat je even onze collega's van de technische dienst even contacteert via het nummer 080022800, zij kunnen dit dan voor jou activeren. Groetjes, Aziz
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

5 reacties

Martin
  • 33433 reacties
  • 8 april 2018
waarschijnlijk staat het niet meer actief en kan iemand van proximus maandag als ze hier langs komen dit in orde brengen > zie gelijkaardig geval >
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/1919-43863/index1.html#post603828

Andere gelijkaardige gevallen zie > hier

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • 9 april 2018
Hallo Yves, heb je deze weg gevolgd om het te activeren? My Proximus > Mijn Producten > Mijn vaste lijn > Mijn diensten , groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 april 2018
AzizA schreef:
Hallo Yves, heb je deze weg gevolgd om het te activeren? My Proximus > Mijn Producten > Mijn vaste lijn > Mijn diensten , groetjes, Aziz


Ja, ik heb via deze weg gekeken maar ik vind de optie 1919 nergens niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2018
Hallo Yves, dan stel ik voor dat je even onze collega's van de technische dienst even contacteert via het nummer 080022800, zij kunnen dit dan voor jou activeren. Groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 10 april 2018
Ik heb gebeld naar het nummer en ze hebben daar direct de optie geactiveerd.
Dat was een zeer snelle service 😛.
Zeer vriendelijke en behulpzame persoon gehad aan de lijn.