Skip to main content
Beantwoord

On demand


nariko0091
Beste,
ik heb 3000 punten ingeleverd voor 5 films te huren
hoe kan ik zien dat ik die gekregen heb.
normaal staan die onderaan het scherm.
maar die staan er niet
lidnummer: 2440000243968769

mvg
Gino

Beste antwoord door JanDe

Die zijn inderdaad op 27 maart verrekend. Dus dit zou toch wel in orde moeten zijn. Groeten. Jan
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • 29 maart 2018
zie je ze ook niet staan als je kijkt op proximus.be/myproximus
bij mij zie ik er daar staan in ieder geval onder > mijn producten > Proximus Tv > Verbruik

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 166 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2018
Die zijn inderdaad op 27 maart verrekend. Dus dit zou toch wel in orde moeten zijn. Groeten. Jan

nariko0091
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 april 2018
inderdaad die staan op mijn producten > Proximus Tv > Verbruik
waarom komen die niet op scherm als ik in de cataloog kijk of film aanklik .
mijn kadefilm zie ook nergens verschijnen vroeger kon ik dat wel zien
alvast bedankt.

Martin
  • 33518 reacties
  • 1 april 2018
Als je een film kiest en voor dat je uw pincode moet invoeren ter bevestiging, zie je dan daar niet staan dat die gratis is

nariko0091
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 april 2018
Nee Martin er komt op 4,99 euro
dus niet gratis denk ik
mvg

Martin
  • 33518 reacties
  • 1 april 2018
bij mij staat er ook die 4.99 maar een beetje hoger staat er dan wel iets dat die gratis is.
Ook zoals je zegt als ik naar op aanvraag ga zie ik staan je hebt nog X films tegoed.
Zou het niet helpen als je eens de decoder even stroomloos zet en terug laat opstarten!

nariko0091
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 april 2018
ik zal eens proberen
mvg

nariko0091
  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 1 april 2018
Dag Martin,
ik gelukt met af en aan te zetten van decorder.
zijn nu zichtbaar.
Bedankt
Gino