Skip to main content
Beantwoord

Veranderen van bundel

  • 13 maart 2018
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Kan iemand mij zeggen wat ik nog kan doen om de verandering van bundel met affinity programma in orde te krijgen ? Ben ter plaatse geweest, heb tweemaal aanvraag formulier doorgestuurd, heb al 2 maal zelf gebeld en 1 maal opgebeld door proximus, al via chat geprobeert, wel sms ontvangen dat gsm bundel aangepast is maar vind dit niet terug en de rest ook niet. Pff..wie kan helpen...

Beste antwoord door AntonellaD

Dag petravc,

De aanpassing van je pack werd 10/03/2018 ingeleid en is momenteel nog lopende.

Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2018
Dag petravc,

De aanpassing van je pack werd 10/03/2018 ingeleid en is momenteel nog lopende.

Groetjes,

Antonella

Reageer