Skip to main content

Nieuwe decoder

  • 11 februari 2018
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Gisteren nieuwe qr decoder v6 aangesloten maar krijg steeds de melding ''geen signaal'' op mijn tv.
Alles lijkt me normaal aangesloten, B-box 3 werkt wel normaal!
This topic has been closed for comments

2 reacties

Martin
  • 33555 reacties
  • 11 februari 2018
Op het forum zal je op zondag geen reactie krijgen van de mensen van proximus, maar voor technische problemen kun je altijd op zondag bellen naar support op gratis nummer 0800 22 800

Is de v6 rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox3
en heb je de juiste HDMI ingang gekozen op je TV waar de v6 mee verbonden is via HDMI kabel aan je TV.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 12 februari 2018
jan duc, heb je reeds alle toestellen is herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html ? Hoe is je decoder met de b-box3 verbonden? Indien draadloos kan je best eens testen door de modem en decoder rechtstreeks met elkaar te verbinden door middel van een netwerk kabel.