Hallo
Was onlangs in Italië en daar had ik geen toegang tot 4g. In België werkt alles perfect.
Heb de instellingen in MyProximus nagekeken, maar daar staat volgens mij alles correct. Op mijn gsm staat roaming ook actief.
Vertrek binnenkort opnieuw even naar het buitenland en zou graag gebruik kunnen maken van mijn mobiele data.
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Bedankt!
Beantwoord
Geen 4G in buitenland, roaming wel actief
Beste antwoord door Wim
Bram,
Op deze pagina staat alle info hoe je je toestel moet instellen voor roaming in het buitenland, tarieven, e.d.m.
Indien je alle instellingen juist hebt ingesteld, en toch nog problemen ondervindt, raad ik je aan een privébericht te sturen naar mijn collega's van Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
en zij zullen jou zo spoedig mogelijk verder helpen.
Mvg,
Wim
Bekijk origineelOp deze pagina staat alle info hoe je je toestel moet instellen voor roaming in het buitenland, tarieven, e.d.m.
Indien je alle instellingen juist hebt ingesteld, en toch nog problemen ondervindt, raad ik je aan een privébericht te sturen naar mijn collega's van Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
en zij zullen jou zo spoedig mogelijk verder helpen.
Mvg,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.