Vraag
Worden V4-decoders systematisch uit circulatie genomen door ze onbruikbaar te maken na een Factory Reset?
Nadat ik een voor mij gebruikelijke Factory Reset had gedaan (doe ik minstens eenmaal per maand) bleef de display hangen op "start software". Ook na een derde poging en na een herstart van mijn b-box3 bleef hij nog steeds hangen. Dus naar de 0800 22800 gebeld, waar men mij doodleuk mededeelde dat de V4-decoders de laatste nieuwe softwareversie niet meer aankunnen en dienen vervangen te worden....Dat had men dan wel eens mogen zeggen op voorhand hé, dat je vanaf deze maand geen FacR meer mocht doen niet? Terugzetten naar de laatste wél werkende interface doen ze niet. Wél mag ik een nieuwe V5 (met HDD dus) gaan afhalen in een afhaalpunt van UPS in mijn buurt, waarschijnlijk morgen.Ondertussen behelp ik mij met de Proximus TV app. waarmee ik zowel opnames als live TV kan casten naar mijn Chromecast behalve van buitenlandse zenders of van lange termijn opnames, wat enkel kan via een decoder. De V4 is dus niet stuk, enkel softwarematig uitgeschakeld, waarbij ik dus wél mijn HDD-of PVR-opnames kwijt ben. Vermits het een gekochte decoder is, ben ik nu eens benieuwd of ze voor die nieuwe V5 huur zullen durven aanrekenen, want dan ga ik wel even steigeren!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.