Ik heb een iPhone 8 + met abonnement besteld.
Die zou zaterdag geleverd worden omdat ik naar Melbourne vertrek voor een maand met school, zaterdag bleef ik dus heel mooi thuis en zeg ik alle afspraken af met vrienden om gewoon in mijn kot te zitten van 14u tot 19u.
NIEMAND is langs geweest. Nu bel ik naar de klantendienst en die beweerd dat hij wel is langs geweest maar dat ik er niet was. Ik haat dat soort dingen echt heel erg, ik speciaal een hele zaterdag binnengelaten hiervoor en dan durft die mens nog te beweren dat ik er niet was...
IK heb geen bericht of telefoon gekregen dus ik weet totaal niet waar mijn telefoon is.
Nu bel ik deze ochtend naar de klantenservice en die zeggen we kunnen je niet helpen want je moet naar de leverancier bellen. By the way de leverancier kost 0,30 euro per minuut.
De leverancier zou bereikbaar zijn tussen 10 en 12u, nu bel ik al een dikke 40 minuten aan een stuk door om te horen te krijgen dat niemand kan opnemen. Dus wat moet ik nu in godsnaam doen, ik vertrek woensdag ochtend heel erg vroeg voor een maand.
Ik word nu gevraagd een formulier in te vullen dus hopelijk lost dit alles op maar ik vrees er echt voor.
Beantwoord
Levering telefoon gaat verschrikkelijk
Beste antwoord door AkiW
Beste,
aangezien de E-shop de levering van de online bestellingen regelt voor de klant, raad ik u aan om de E shop hiervoor terug te contacteren. De klantendienst kan u hierbij helaas niet verderhelpen. E shop kan u een nieuwe leveringsdatum regelen.
E-shop dienst contacteren via: op telefoon nr 080099974 of email: eshop@proximus.net
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Bekijk origineelaangezien de E-shop de levering van de online bestellingen regelt voor de klant, raad ik u aan om de E shop hiervoor terug te contacteren. De klantendienst kan u hierbij helaas niet verderhelpen. E shop kan u een nieuwe leveringsdatum regelen.
E-shop dienst contacteren via: op telefoon nr 080099974 of email: eshop@proximus.net
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.