Op 30/12/17 ben ik van abonnement veranderd binnen Proximus. In mijn vorig pack was boeket multi NL gratis, nu moet ik ervoor betalen. In de winkel van Proximus was me nochtans belooft dat dit niet zou veranderen.
Ik wil graag mijn vorig pack terug of in mij huidig pack ook boeket multi NL gratis. Zoals het nu is moet ik voor hetzelfde meer betalen??? Terwijl het toch de bedoeling was om goedkoper te zitten.
Beantwoord
Boeket Multi NL
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, helaas is dit in de nieuwe packs niet meer mogelijk om gratis aan te bieden en kunnen we je ook niet meer omschakelen naar de oudere packs. Excuses dat dit niet correct werd meegedeeld. Entertainment channels is het vervangende boeket hiervan ongeveer en kost 9,95 euro. In een Familus pack krijg je hier 2 euro korting op (indien dit je enigste boeket is). meer info over dit boeket is https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_channels/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/entertainment-aanbod/entertainment-channel.html Groetjes Freya
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.