Skip to main content
Beantwoord

Boeket Multi NL

  • 29 januari 2018
  • 4 reacties
  • 1469 Bekeken

Op 30/12/17 ben ik van abonnement veranderd binnen Proximus. In mijn vorig pack was boeket multi NL gratis, nu moet ik ervoor betalen. In de winkel van Proximus was me nochtans belooft dat dit niet zou veranderen.
Ik wil graag mijn vorig pack terug of in mij huidig pack ook boeket multi NL gratis. Zoals het nu is moet ik voor hetzelfde meer betalen??? Terwijl het toch de bedoeling was om goedkoper te zitten.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, helaas is dit in de nieuwe packs niet meer mogelijk om gratis aan te bieden en kunnen we je ook niet meer omschakelen naar de oudere packs. Excuses dat dit niet correct werd meegedeeld. Entertainment channels is het vervangende boeket hiervan ongeveer en kost 9,95 euro. In een Familus pack krijg je hier 2 euro korting op (indien dit je enigste boeket is). meer info over dit boeket is https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_channels/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/entertainment-aanbod/entertainment-channel.html Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 31 januari 2018
Beste, helaas is dit in de nieuwe packs niet meer mogelijk om gratis aan te bieden en kunnen we je ook niet meer omschakelen naar de oudere packs. Excuses dat dit niet correct werd meegedeeld. Entertainment channels is het vervangende boeket hiervan ongeveer en kost 9,95 euro. In een Familus pack krijg je hier 2 euro korting op (indien dit je enigste boeket is). meer info over dit boeket is https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_channels/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/entertainment-aanbod/entertainment-channel.html Groetjes Freya

  • Apprentice
  • 31 januari 2018
Beste,

Graag dan boeket Multi NL onmiddellijk en liefst zelfs met terugwerkende kracht stop te zetten. Ik wens hier echt niet voor te betalen, zeker na de belofte dat dit gratis bleef.

met vriendelijke groeten,

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1 februari 2018
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kunnen we dit meteen voor je annuleren.
Mvg, Koen

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2 februari 2018
Beste,

Ik heb het boeket MultI NL opgezegd.

Ik heb ook de nodige rechtzetting gedaan via 6893077422, bedrag 15,91EUR.

Groetjes,

Joël

Reageer