Skip to main content
Beantwoord

Data

  • 25 januari 2018
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Ik heb een "pack" bij Proximus,zowel TV,vaste telefoon,internet,laptop en 2 gsm nummers.
Zowel mijn echtgenote als ik hebben een nieuwe smartphone. Door de installatie van de vele apps e.d. was ons maandelijks verbruik zeer snel op. Ik kreeg hiervan melding en nu stapelen de kosten zich zeer snel op. Ik had contact met Proximus en wou extra data aankopen voor de resterende periode van mijn maandelijkse factuur maar deze aankoop wordt mij geweigerd,omdat ik een "pack" heb.Proximus stimuleerd de klant om zo'n pack aan te smeren,maar daarna is de klant de dupe!!!

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Lucky, extra data aankopen is helaas nog niet mogelijk voor de nummers die in een pack zitten. Mogelijk wordt dit in de toekomst wel mogelijk, maar we hebben hier nog geen concrete info over. Oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2018
Beste Lucky, extra data aankopen is helaas nog niet mogelijk voor de nummers die in een pack zitten. Mogelijk wordt dit in de toekomst wel mogelijk, maar we hebben hier nog geen concrete info over. Oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes Freya