Skip to main content
Beantwoord

Premium Club - geen toegang

  • 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Ik was klant bij Proximus maar heb mijn abonnement stopgezet. Kreeg gisteren een mail dat mijn punten gedurende 3 weken nog beschikbaar zijn.

Echter, ik kan nog wel inloggen op myproximus maar ik heb nergens nog toegang om mijn punten in te wisselen/te schenken aan iemand anders !

Hoe schenk ik de resterende punten aan iemand anders ?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Marc, dit kunnen wij voor jou regelen, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en het klantennummer waar de punten naartoe moeten overgedragen worden doorsturen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2018
Hallo Marc, dit kunnen wij voor jou regelen, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en het klantennummer waar de punten naartoe moeten overgedragen worden doorsturen?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer