Na jaren lange trouwe klant van Proximus heb ik er genoeg van. Service 0% tevredenheid.
Op 29/12 internet aansluiting gevraagd. Installatie was voorzien 12/1 tot op vandaag kan men mij nog niet zeggen wanneer ze gaan komen. Krijg net een mail n.a.v. mijn tel van vandaag. Link die er in staat, werkt niet. Na terug contact name kan men mij niet zeggen waarover dit gaat. En dit voor een communicatie bedrijf!!!! Is er iemand bij Proximus met zin voor verantwoordelijkheid? Mijn geduld is op!!
Beantwoord
Genoeg van Proximus !!!
Beste antwoord door JanDe
Begrijpelijk, Nadine. Er is inderdaad iets fout gelopen in dit order. Ik vraag de betrokken dienst om daar NU een mouw aan te passen. Nota IM8827926 is daarvoor aangemaakt. Groeten. Jan
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.