Op 27/11 online een nieuwe GSM besteld en afspraak gemaakt voor levering op 6/12 in de voormiddag. En wat denk je? Niemand te zien op 6/12, geen berichtje, niet van Proximus en ook niet van de bezorgdienst (Dynalogic). Sinds 6/12 bellen wij elke dag naar de klantendienst en worden we van het kastje naar de muur gestuurd... Proximus zegt dat we Dynalogic moeten contacteren en Dynalogic zegt dat we bij Proximus moeten zijn. En zo duurt dat maar voort...
Nu krijgen we bij Proximus te horen dat er bij een klacht wel 7 dagen kan over gaan voor we een antwoord zullen krijgen. Iedereen zegt dat ze ons terug gaan contacteren maar dat is nog nooit gebeurt. We zijn 4 dagen later en we staan nog nergens...
Elke keer al proberen uit te leggen dat het mijn probleem niet is dat er tussen Proximus en Dynalogic iets fout loopt en dat ze evengoed een nieuwe verzending kunnen opzetten en dan rustig hun onderzoek kunnen uitvoeren wanneer ze er zin in hebben. Het is trouwens ook niet aan mij om contact te nemen met Dynalogic, dat zou Proximus moeten doen.
Hier staat de klant duidelijk niet op de eerste plaats. Nu beloven ze weer om maandag nieuws te laten. Zeer slecht gevoel hierbij... We zijn benieuwd...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.