In juni overgestapt van oud abonnement naar Tuttimus en dit met smartphone abonnement.
Meer dan 3 maanden later, heb ik mijn toestel nog steeds niet ontvangen!
Na (echt wel) talloze telefoontjes naar de klantendienst, een resem beloftes die niet worden nagekomen, het wederkerend antwoord: 'sorry, maar ik kan hier niets aan doen, de collega die dit dossier heeft opgestart is niet aanwezig', ect beginnen we het ECHT BEU te raken.
Wij overwegen een volledige overstap van diensten naar een andere provider!!
Enige tips om als, jarenlange(!), klant alsnog verder geholpen te worden of is een overstap onvermijdelijk?
Beantwoord
Ontevreden klant!
Beste antwoord door AkiW
Beste,
Netflix abonnement opzeggen, moet door de klant zelf gebeuren. Proximus doet dat niet voor de klant.
U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen.
U kan uw netflix abonnement opzeggen via hun helpdesk:
https://help.netflix.com/en/contactus
Groeten, Akhi
Bekijk origineelNetflix abonnement opzeggen, moet door de klant zelf gebeuren. Proximus doet dat niet voor de klant.
U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen.
U kan uw netflix abonnement opzeggen via hun helpdesk:
https://help.netflix.com/en/contactus
Groeten, Akhi
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.