Van de website krijg ik volgende gegevens over jullie promotie :
Tuttimus, 2 GSM (2GB) zonder TV bundel : 95€
- extra's : huur 2 decoder : 5€
slimme diensten : 4.99€
bestaande promo Proximus Affinity Program : -6.4€
- 3 maand gratis Netflix
- 1 blockbuster / maand
totaal : 98.59€
Vragen :
1) "Onbeperkt bellen tussen alle gsm- en vaste nummers van je Tuttimus, dag en nacht"
mijn interpretatie : met vaste gratis bellen naar beide GSM's (in het pack) en omgekeerd overdag , alsook alle gesprekken tussen beide GSM's .
Klopt dit ? (een van uw medewerkers (0800 22 800) is van oordeel dat bellen met de vaste telefoon naar beide GSM's overdag te betalen is !)
2) de promotie spreekt van decoders zonder harde schijf. Mijn beide decoders hebben een harde schijf. Is de promotie alsnog geldig ?
mvg
Beantwoord
Promotie Tuttimus voor bestaande klant
Beste antwoord door Marleen
1) Free Family Calls: onbeperkt bellen 24/24 uur en 7/7 dagen alleen tussen vaste en mobiele telefoonnummers met uitzondering van de Full Control-abonnementen die deel uitmaken van het Tuttimus Pack dat de klant heeft afgesloten, max 6.
2) voor een 2de/3de decoder met of zonder harde schijf is het altijd 5€/m. Dat 'zonder harde schijf' zal wel slaan op het feit dat er nu nog alleen maar dergelijke decoders worden aangeboden.
Voor de rest: reken zelf maar uit en ik zou het toch maar checken met de klantendienst of in een Proximus center en goed uitkijken of alles wel in orde in bij de eerste 'aanrekening'. :D
zie ook bijlage
Bekijk origineel2) voor een 2de/3de decoder met of zonder harde schijf is het altijd 5€/m. Dat 'zonder harde schijf' zal wel slaan op het feit dat er nu nog alleen maar dergelijke decoders worden aangeboden.
Voor de rest: reken zelf maar uit en ik zou het toch maar checken met de klantendienst of in een Proximus center en goed uitkijken of alles wel in orde in bij de eerste 'aanrekening'. :D
zie ook bijlage
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.