luc12 schreef:
Best wij zijn van scarlet naar proximus overgestapt nieuwe simkaarten gekregen met de post.ondertussen is scarlet afgesloten ik steek de nieuwe simkaarten in de smartphone maar deze zijn nog niet geregistreerd .Nu kunnen wij niet bellen natuurlijk.Kan deze geactiveerd worden?het is de simkaart van mij en mijn vrouw.
hier > https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
bij welke operator deze nog behoort
In ieder geval kunnen de mensen van proximus je hierbij verder helpen en ook de smartphone eens heropstarten kan nodig zijn vooraleer je service krijgt.
Louter ter bijkomende info:
Uw oude operator beschikt over 1 werkdag (zaterdag) inbegrepen om de door Proximus
gevraagde overdracht via crdc te aanvaarden of te weigeren, dan wel gemotiveerd.
Vervolgens beschikt Proximus over 8 werkdagen om de overdracht effectief uit te voeren
Concreet indien de overdracht bv. op een zaterdagvoormiddag gebeurd is, zal de betrokken overdracht
Dus zolang je oud nummer in dienst blijft kunt u dus nog bellen via uw oude operator
tot het moment van overdracht, en normaal +/- 24 uur later (ook tijdens weekends en feestdagen)
kun je in principe dan pas bellen via nieuwe operator
in het beste geval op maandag of eventueel zelfs pas dinsdag uitgevoerd worden.
U kunt uw actieve operator detecteren via www.crdc.be (www.1299.be) en
kunt u via uw oude operator blijven bellen tot het ogenblik van de effectieve reële overdracht.