Skip to main content
Beantwoord

Prijsverhoging

  • 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Vorig jaar ben ik overgestapt naar proximus. Bij het installeren zij de installateur dat er zeer oude kabels lagen maar dat er binnen enkele maanden werken gepland waren. Na een jaar is dit nog steeds niet het geval en trekt het internet op niets. Bij het overstappen kreeg ik ook nog een tv waardoor ik 2 jaar vast zit bij proximus.

 

Met de komende prijsverhoging vroeg ik me echter af of ik het contract nu vroeger kan stopzetten zonder de restwaarde van die tv te moeten betalen.

mvg Gianni

Beste antwoord door AntonellaD

@Gianni. D Ook gecombineerd met de prijsverhoging wordt voor een contractstopzetting de standaardprocedure gevolgd. Dit wil zeggen dat je inderdaad de restwaarde van de TV aangerekend zou krijgen. Groetjes, Antonella

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 6 november 2019

@Gianni. D Ook gecombineerd met de prijsverhoging wordt voor een contractstopzetting de standaardprocedure gevolgd. Dit wil zeggen dat je inderdaad de restwaarde van de TV aangerekend zou krijgen. Groetjes, Antonella


Reageer