Skip to main content
Beantwoord

Verbruik telefonie in MyProximus

  • 25 september 2019
  • 9 reacties
  • 331 Bekeken

carooke
Forum|alt.badge.img+1
Beste,

al maanden kan ik de details van mijn verbruik van telefonie (zowel vaste als mobiele) niet meer raadplegen. Als ik naar verbruik ga en dan op "meer details" druk, krijg ik het scherm in bijlage.
Ik heb altijd gedacht dat dit wel eens opgelost zou worden temeer dat ik kennelijk niet de enige was, maar tot op heden geen verbetering.

Groeten,
Caroline

Beste antwoord door Joel M

@carooke ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst van MyProxmus onder dossier 43183576.Zij gaan nakijken als het mogelijk is om niet steeds van browser te moeten veranderen.Zij zullen ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 25 september 2019
Dag Caroline,
Heb je dit al eens geprobeerd via een andere browser? Heb je cookies en surfgeschiedenis al eens verwijderd? Bedankt voor de info.
Groetjes,
Antonella

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • 44 reacties
  • 25 september 2019
Dag Antonella,

via internet explorer gaat het kennelijk wel, maar het is niet de bedoeling dat ik altijd voor Proximus van browser zal veranderen!
Cookies en surfgeschiedenis heb ik inderdaad al eens verwijderd.

Groeten,
Caroline

  • 0 reacties
  • 26 september 2019
Heb je je huidige browser al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Probleem zit waarschijnlijk in de configuratie hiervan, en een volledige reset zal dit oplossen.

Martin
  • 33520 reacties
  • 26 september 2019
of probeer eens met je browser incognito
> Ctrl+Shift+N

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • 44 reacties
  • 26 september 2019
Dag WenzelR,

dit werkt ook niet.

Groeten,
Caroline

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • Antwoord
  • 27 september 2019
@carooke ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst van MyProxmus onder dossier 43183576.Zij gaan nakijken als het mogelijk is om niet steeds van browser te moeten veranderen.Zij zullen ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • 44 reacties
  • 4 oktober 2019
Dag Joël,

bedankt voor de info en de tussenkomst. Hopelijk komt er verbetering.

Groeten,
Caroline

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 7 oktober 2019
@carooke De dossierbeheerder heeft na onderzoek geen problemen gevonden met jouw account. Het ligt dus aan de configuratie van je browser/pc. Dit zal je zelf verder moeten (laten) nakijken. Groetjes, Antonella

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • 44 reacties
  • 14 oktober 2019
Dag Antonella,

bedankt voor de inlichting. Toch wel raar dat dit vroeger dan niet zo was en ik niks aan de browser noch pc veranderd heb. Het is trouwens kennelijk niet bij mij alleen als ik het forum doorloop. Jullie programma is gewoonweg niet browserproof...
Ik heb het aan verschillende informatici gevraagd en die zeggen allemaal dat mijn browser/pc daar niks mee te maken heeft. Maar ja, we zullen het maar daarbij laten he.

Alvast bedankt voor de moeite.