Vraag
Wijzigen pay and go formule in een speciaal aanbod van 14,99 euro per maand gedurende 1 jaar
Er werd mij telefonisch een voorstel gedaan op 19 september dat ik in de plaats van zelf te herladen met pay and go, nu zou kunnen genieten van een formule gedurende één jaar voor 14;99 € per maand, geen abonnement want ik kan op het even welk moment terug overschakelen op pay en go als het me niet bevalt. Dit voorstel omvat onbeperkt bellen, sms"en, en 5 GB data per maand en omdat ik veel bel is dit voor mij een uitstekend voorstel Er zou mij een sms gestuurd worden na een 2tal dagen, nu na 4 dagen nog geen sms ontvangen. Als ik mijn persoonlijke gegevens raadpleeg zie ik dat er een soort van 'beltegoed" staat van ongeveer 29 euro ? Rarara, wat is dat nu weer ? Ik zie wel dat ik onbeperkt kan bellen en sms'en, maar dit wil ik niet aan dit bedrag. Ook mijn resterende belkrediet van mijn vorige pay en go zou in mindering gebracht worden. Dit is me helemaal niet duidelijk.
Graag asap enige uitleg,
Bedankt en met vriendelijke groet, N
Nicole Daems
via de gewone chat kan ik blijkbaar geen info verkrijgen, een mail sturen gaat evenmin ????
Graag asap enige uitleg,
Bedankt en met vriendelijke groet, N
Nicole Daems
via de gewone chat kan ik blijkbaar geen info verkrijgen, een mail sturen gaat evenmin ????
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.