Ik had een afspraak op maandag 16 Sept om de installatie op het nieuwe adres te komen installeren. Jammer genoeg is dat niet kunnen doorgaan en heb ik op vrijdag 13 Sept deze laten verzetten naar een nieuwe afspraak op het einde van de maand September.
Nu ontdek ik bij het thuiskomen (op het oude adres) dat er geen internet meer aanwezig is. Met andere woorden, ik kan niet aan de opdrachten werken voor mijn klanten. Absoluut onaanvaardbaar. 4X gebeld naar de klantenservice, dubbel keren het mogen uitleggen aan verschillende agenten en dan verbreekt de lijn. Geen telefoon terug en niemand meer te bereiken na 20u. Resultaat: nog steeds geen internet.
Ronduit onwaarschijnlijk, keer op keer loopt er wat mis bij een wijziging van één van mijn zakelijke producten. Graag ASAP dit in orde maken; en graag een weg om officieel een klacht in te dienen. Via de website loopt dat proces ook letterlijk vast. Knap werk dames en heren.
Orderreferentie nummer: SHE_R000000110000C9XSF-1
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.