Goedemorgen,
Momenteel heb ik met mijn gezin een abbonement voor TV/INTERNET/GSM bij proximus.
Ik wil mijn gsm uit het abbonement halen en op mijn zaak zetten. Daarbij wilde ik dus abbonement veranderen en ineens de iphone 11 pro meebestellen.
Ik krijg echter een foutmelding dat ik op mijn nummer geen zaken kan veranderen.
Ik was ook begonnen als nieuwe klant te bestellen, aangezien mijn zaak nog niet gekend is als klant.
Iemand een idee hoe ik dit best aanpak?
Alvast bedankt!
mvg,
Kevin
Beantwoord
Abbo iphone 11 pro
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Kevin,
Het account op het nieuwe klantennummer staat wel correct gedocumenteerd in ons systeem.
Ik heb nu een reset uitgevoerd. Je zal zo dadelijk een mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelHet account op het nieuwe klantennummer staat wel correct gedocumenteerd in ons systeem.
Ik heb nu een reset uitgevoerd. Je zal zo dadelijk een mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.