03/07: online bestelling nieuw pack met internet en tv in mijn nieuwe woning.
09/07: eindelijk datum voor installatie pack op 23/07
23/07: technieker proximus komt langs rond 12.00u, kijkt enkele seconden naar mijn aansluiting en zegt dat hij terugkomt. Een kwartier nadien kijkt hij opnieuw enkele seconden naar de aansluiting en hij komt binnen een kwartiertje terug, zegt hij. Een uur later telefoon, probleem met "de kast" en ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Rond 15.00u nog niks maar wel een mail met een nieuwe afspraak voor een installatie op 1 augustus, zelf gebeld naar proximus. Ze gaan de technieker aanmanen me zo snel mogelijk op te bellen en te zeggen wanneer het opgelost raakt. Rond 16.30u laten ze weten dat het niet opgelost raakt, ze zullen me wel eens bellen voor een nieuwe afspraak (wanneer geen idee, waarom geen uitleg). Bel zelf nog eens naar proximus, afsprakendienst gesloten ze zullen me morgenvroeg terugbellen. Kan zelf de afspraak verzetten naar 29 juli.
24/07: In de morgen geen telefoontje terug. Rond 13.00u wordt ik opgebeld. Er zou geen aansluiting zijn binnen (volgens de techniekers), deze moet door een lasser eerst gegraven en geïnstalleerd worden. Maar er is dus wel een aansluiting binnen, zoeken ze op en zien dat er inderdaad een aansluiting moet zijn. Maar nu moet eerst de lasser worden afgezegd en dan zullen ze vandaag nog bellen voor een spoedinstallatie nog deze week. Er is ondertussen ook een klacht tegen de techniekers. Om 16.00u nog steeds geen telefoontje voor een nieuwe afspraak. Lasser moet nog steeds eerst afgezegd worden, want ze zien inderdaad dat er wel een aansluitpunt is binnen, ook al zegt de technieker van niet. Ze zullen mij zo snel mogelijk bellen voor een nieuwe afspraak.
Op 31 juli verhuis ik. Ik werk 4 dagen op 5 van thuis en heb dus mijn internet nodig, is zelfs van levensbelang.
Zie foto: Dit is volgens mij toch een aansluitpunt van proximus binnen in mijn woning?
Waarom kon de installatie dan niet doorgaan?
Wanneer wordt mijn internet nu eindelijk geïnstalleerd?
Hoe moeilijk kan het zijn een technieker te sturen of uberhaupt een afspraak te maken?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.