Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app valt uit


Tv app hapert en geeft melding: "Je bent offline. Connecteer met een netwerk en probeer opnieuw". Ik heb WIFI uit en terug aangezet, mijn toestel (Samsung A6) opnieuw opgestart en de app opnieuw geïnstalleerd. Zonder succes. Heeft iemand een oplossing?

Beste antwoord door ThierryW

Hey Abdel F, op je lijn zie ik geen problemen. Kan je de bbox2 modem eens herstarten door 10 seconden de stroom te onderbreken en opnieuw aan te sluiten.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33518 reacties
  • 3 mei 2019
heb je dat ook als je heel dicht staat bij de bbox.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 mei 2019
Dag Martin,

Ik zit op twee meter van de bbox. Op 4G heb ik geen probleem. Met netflix op wifi heb ik ook geen probleem. Maar als ik de tv app op wifi wil bekijken dan hapert hij vaak.

Martin
  • 33518 reacties
  • 3 mei 2019
Hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je dan wat verder helpen als ze hier langskomen.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2019
Hey Abdel F, op je lijn zie ik geen problemen. Kan je de bbox2 modem eens herstarten door 10 seconden de stroom te onderbreken en opnieuw aan te sluiten.

Martin
  • 33518 reacties
  • 3 mei 2019
@ Thierry, ik kom hier nu wel met iets totaal anders af maar omdat je nu hier juist passeert wil ik vlug tussendoor vragen of je weet hebt dat bepaalde bbox3 types last hebben ivm > pppoe passtrough ?

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 3 mei 2019
Martin, we hebben hier geen weet van.