Beste,
Het spijt me dat ik het via deze weg moet vragen, maar ik kan nooit enige actie uitvoeren laat staan enig verbruik of factuur raadplegen op My Proximus door 'technische problemen'. Dit is reeds vanaf het begin dat ik klant ben bij jullie (september 2018).
Aangezien het internet werd afgesloten voor mijn gehuurd appartement te Brussel en ik dit appartement verlaat augustus 2019, wou ik nagaan hoe ik dit tijdig en kosteloos opzeg?
Kunt u mij de opzegtermijn en wijze meedelen aub.
Met vriendelijke groeten,
Frouke
Beantwoord
Internet abonnement opzeggen + MyProximus heeft ALTIJD technische problemen
Beste antwoord door IngeDC
Frouke,
Kan je me hiervoor even een privé berichtje zenden? Ik geef deze gegevens niet graag publiekelijk vrij.
Groetjes IngeDC
Bekijk origineelKan je me hiervoor even een privé berichtje zenden? Ik geef deze gegevens niet graag publiekelijk vrij.
Groetjes IngeDC
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.