Skip to main content
Beantwoord

Niet leveren gsm via Dynalogic


Heb een bestelling gedaan van een gsm online en die moest geleverd worden via dynalogic. 4X hebben deze me laten wachten en 4 X niet afgekomen iedere keer met een ander verhaaltje. Uiteindelijk terug naar proximus gebeld 2 a 3 personen aan de lijn had die het hele verhaal niet verstonden. Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn had die een klachtdossier heeft opgemaakt en die wel degelijk wist wat ze doen moest. Ze ging dit doorgeven maar we zijn een dag verder en heb nog niemand gehoord. Hoe het nu verder moet weet ik niet meer en mijn gsm nog altijd niet ontvangen. Iemand raad !!!

Beste antwoord door Anonymous

Dag Linda, er is een nieuw dossier gemaakt (38277647) en Samantha neemt opnieuw contact met je op! Grt, HeidiE
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2019
Dag Linda, er is een nieuw dossier gemaakt (38277647) en Samantha neemt opnieuw contact met je op! Grt, HeidiE

  • Auteur
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 10 april 2019
Hopelijk komt het goed is nml dringend

  • Auteur
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 10 april 2019
Begrijp eigenlijk nog altijd niet waarom het zo lang moet duren en altijd maar beloven niemand heeft daar iets aan en zeker ikzelf niet.
Als ik zo zaken zou doen mag ik mijn boel sluiten.

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 12 april 2019
precies hetzelfde probleem
Kunt u me aub helpen om dit probleem op te lossen ?

Order: R4WEBSHOP004227367
Ticket: IM9856497