Skip to main content
Vraag

Verwarrende SMS berichten Pay&Go

  • 20 februari 2019
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Ik herlaad pay&go voor mijn familielid.
Herhaaldelijk komt op GSM dan de melding SMS:
Proximus-info: beste klant,
over enkele dagen moet u uw sms'jes weer betalen.
Om 24u/dag gratis te kunnen blijven sms'en
moet u uw simkaart met minstens 15 EUR herladen.

Dit is fout want bij opvragen komt er dat er nog
5 EUR krediet is geldig tot januari 2020.
Zeer vervelende bericht.

Nog iets. De 500 MB in pay&go herladen van 15 EUR
is maar 1 maand bruikbaar? Indien niet gebruikt, kwijt?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4384 reacties
  • 20 februari 2019
Ter info:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten.html
Samengevat: uw belkrediet van bv. 10 euro is 1 jaar geldig & gedurende 1 maand (= de 31 volgende dagen) krijgt u o.a. 200 MB bonus gratis

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 70 reacties
  • 21 februari 2019
Met welke #xxx# code kan ik het data verbruik van de GSM bekijken? Of voor mobiele data, op welke website kan je #MB data verbruik opvragen? Noteer, dit betreft geen Proximus gsm nummer met abonnement, gewoon Pay&Go op dat nummer.

Martin
  • 33308 reacties
  • 21 februari 2019
#120# Achterhaal hoeveel belminuten, sms’en of MB’s u nog hebt in uw herlaadbonus of voorafbetaalde bundel, en hoelang deze nog geldig zijn
#121# Achterhaal hoeveel belkrediet u nog hebt en hoelang dit nog geldig is .
Bel gratis 1911 met uw Pay&Go-gsm (enkel mogelijk vanuit België)

Reageer